Karmen

Tu scoți ce-i mai bun din mine
Taci şi-ascultă că la fix
Mă inspiri şi-mi vin la rime
Din peniță, toc şi pix

Muooor de dragul tău, pe roşu
Jur! Când văd pe telefon
Că mi-ai scris fac ca cocoşu
Şi găina-n dans sincron!

Apropo de telefoane
Nu știu zău cum reușești
Că din noi-nouțe, doamne,
Toate-toate le buleşti

Poate fi’ncă nu-s de tine
Simul, camera-n pixeli.
Pare că lor, vezi tu bine,
Mediocrii li-s fideli

Tu ești extra-ordinară
Și de tine m-am lipit
Cum pe-o frunză vegetală
Mucii-şi trage-un melc rănit.

Ești balsam pe fruntea-mi unsă
Și de griji făcută gri.
Eşti vecina cea pătrunsă
Ce întreabă de copii.

Tu și-umorul tău kathartic
Karma-n kasă mi-ați kărat
Kum să-ți kânt eu karismatic
Ka să krezi kă-s kotcodac

Karmen, karma, kaşto kizdă.
Kile kişchi, kool kuroț
Kătă komes kând Karmen kască
Kătre kolorați kiloț.

Tu nu te dezminți și-n timp ce
Eu visez cu aprig dor
Tu iei practica-ntre dește
Și implementezi amor.

LMA

Comentează

